Hur berättar man en hemlighet...

...tror att vi just har gjort det!

söndag 3 juli 2011

Oförändrat tillstånd..

JA, här händer det inte så mycket..

Signe får fortfarande ingen mat. Nu är det bestämt att man inte kommer att ge henne mat förens man ser att tillståndet i tarmen har läkt ut helt. Det kan ta allt ifrån några dagar till 2 veckor. Hon får ju näring via dropp, men man ser att hon är hungrig för hon försöker suga på allt och när det inte går så blir hon arg och ledsen.
Signe väger 1510 gr, vilket är 60 gram mer än när hon föddes. Läkaren säger att det är vätska som hon samlar på sig av droppet så jag får inte se det som en viktuppgång..

Hilda har dock lagt på sig en hel del vikt. Hon väger hela 1397 gr nu!!! Heja liten!!

I morgon skall jag träffa en sjukgymnast som skall visa lite övningar som jag kan göra för att träna upp flickorna. Ska bli spännande att se vad det kan utmynna i.

Själv börjar jag känna mig rätt sliten nu, men det gäller att inte känna efter så går det bra..
Alla man träffar är så väldigt trevliga och gulliga mot en så det går ingen nöd på mig på så vis.

/Maria

3 kommentarer:

  1. Skickar ett gäng kramar! Du är bäst Mia!

    SvaraRadera
  2. Det är klart att du känner dig sliten och trött. All oro måste ta på krafterna. Jag skickar över lite kraft och energi till dig och massor med kramar till dig och flickorna! Kramar Louise

    SvaraRadera
  3. Massor med styrkekramar till dig Maria, du och dina tjejer är otroligt starka! kramar sandra

    SvaraRadera