Hur berättar man en hemlighet...

...tror att vi just har gjort det!

torsdag 2 juni 2011

Stabilt men lite lätt kaosartad känsla..

Flickorna mår bra! Läget är stabilt. De ligger båda i respirator för att försäkra sig om att de inte får andningsuppehåll.

Planen är att åka över fortast möjligt! I morgon fm vet jag om visumen hinner bli klara före helgen. I så fall är det direkt läge att börja packa.
Så fort jag har koll på visumet kan vi boka resa och hotell.

Troligtvis blir flickorna kvar på NICU (neonatalvården) i minst tre veckor. Mer info om det får vi när vi väl är på plats.

Har försökt jobba undan en del på jobbet idag, men det blir tufft att lämna när man inte känner att man har hunnit med att visa allt för dem som skall ta över mina sysslor.

Nåja, vi finns ju att nå på telefon mest hela tiden!

Stabilt på utsidan men lätt kaos inombords beskriver min känsla bäst just nu!
Jag återkommer med uppdateringar så fort jag vet mer!

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar