Hur berättar man en hemlighet...

...tror att vi just har gjort det!

söndag 26 juni 2011

Ett gott tecken??

Måste bara skriva ett snabbt inlägg om Signes humör! På morgonen idag var hon väldigt arg på något (misstänker att hon börjar bli trött på att vara uppkopplad på C'papen, den trycker på både pannan och i nacken.)
När jag kom in så sov hon så fint men hon vaknade på en gång när jag började "klappa" på henne. Sen var det full fart, hon försökte snurra runt och greja, hon frynte med hela ansiktet och både armar och ben for omkring. För mig känns det som ett väldigt gott tecken då hon tidigare varit ganska passiv. Jag var så glad när jag gick därifrån! Får träffa läkaren i morgon och höra vad hon säger om hennes tillstånd då.

Hilda sov så gott när jag var där, hoppas få en liten gos-stund med henne nu ikväll!

/M

2 kommentarer:

  1. Underbara nyheter! Kram!

    SvaraRadera
  2. Topp topp - dette er gode tegn!!!
    masse klemmmer Monica

    SvaraRadera