Hur berättar man en hemlighet...

...tror att vi just har gjort det!

fredag 20 januari 2012

LYCKA!!!

För ett par dagar sedan började Hilda (äntligen) att rulla runt. Nu när hon väl har fått kläm på hur hon skall göra så rullar hon från mage till rygg och tillbaka mest hela tiden. Hon grymtar och gnäller under tiden, det är väl lite jobbigt för henne även om det samtidigt är kul!

Döm om min förvåning när Signe idag börjar vända sig från mage till rygg, om och om igen! Hon snurrar runt och landar på mattan med ett stort leende!! Jag är SÅ LYCKLIG!!! För bara ett par veckor sedan så orkade hon knappt lyfta sitt huvud från mattan när jag la henne på mage! Nu ligger hon och tittar och dessutom så vänder hon på sig! För mig känns detta som ett JÄTTEKLIV i hennes utveckling!

Stäng gärna av ljudet när ni tittar så slipper ni lyssna på mina skånska brrrrrrrrrrrraaaa Signe....   ;)


/M

4 kommentarer:

  1. Säger bara helt underbart, förstår verkligen att du är LYCKLIG och att detta var ett jättekliv. Finns som du skriver bara ett ord LYCKA! Njut!
    /A

    SvaraRadera
  2. Lyckotårar!!! Underbara nyheter, blir SÅ glad för er alla. Heja Signe!!

    SvaraRadera
  3. Grattis! så härligt. Innan du vet ordet av rullar de in under bord och stolar :-) Kram Pernilla (spyken)

    SvaraRadera
  4. Jag har utsett dig med en Liebster Blog Award :) Läs mer om det här! http://tandooribaby.blogspot.in/2012/01/ich-bin-ein-liebster.html
    Kramar!

    SvaraRadera