Hur berättar man en hemlighet...

...tror att vi just har gjort det!

tisdag 1 januari 2013

En timme kvar...

Om en knapp timme firar vi in det nya året. 2013 borde bli året då allt faller på sin plats, då framstegen kommer och då vi lyckas! Men tillåt mig tvivla...
Kan inte riktigt känna rätta glädjen, kanske beror det bara på att jag är trött just nu, eller så har hela året kommit ifatt mig..

Jag tvivlar men hoppas!!

Signe mår väldigt bra. Go å glad å på strålande humör. Dock sover hon mycket, men det är pga smärtstillande som hon får. Sista sprutan är i morgon bitti så efter det hoppas jag att hon är "som vanligt" igen!
Märker att hon är väldigt öm i magen, inte så konstigt kanske..

Hilda mår toppen å sköter sig som hon ska. Idag hittade hon dock på lite bus.. Henrik tyckte att det skramlade lite mystiskt i köket å gick å kollade efter henne. Efter att ha hört hans skratt kunde jag inte låta bli att komma ut dit å kolla vad som pågick.. Då har Hilda lyckats få upp kylskåpsdörren och fått tag på en flaska steksmör, å finurlig som hon är så har hon utan problem fått upp korken och satt i dig massor med smör.. Å vad passar då bättre till en flaska steksmör om inte katternas torrfoder!!!!!!! Munnen full!!!
Hon lukta till och med kattmat efter kvällens dusch!

Avslutar med en bild från veckan på en kavat Hilda i en av sjukhusets korridorer. Hon tycker det är väldigt spännande att hälsa på mor och syster på sjukhuset, massa springyta och massor av spännande rum och utrymmen att undersöka. Med andra ord lätt att tappa bort liten Hildus!

Gott nytt år till er alla!!!

/M 💗🎆💗

2 kommentarer:

  1. Gott Nytt År till er, skrattade massor när jag läste om kattmat/steksmörsblandningen. Låter ju underbart...not! Men definitivt som vi skulle kunna råka ut för snart :D

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt År och god fortsättning. Hoppas att året börjat bra och att kattmatslukten har lämnat Hilda.
    Kram Pernilla (spyken)

    SvaraRadera