Hur berättar man en hemlighet...

...tror att vi just har gjort det!

fredag 21 december 2012

Ledsen..

Ikväll bränner tårarna bakom ögonlocken, en eller två rullar nerför min kind när ja ligger här i sängen.. Känner mig ensam. Sorgen är SÅ tung. Känns som om ingen annan bryr sig, alla frågar men INGEN vill egentligen veta. Jag säger de dem vill höra, att allt är bra. Men sanningen börjar komma ifatt mig. Det kommer ALDRIG att bli bra, igen..

Mitt liv är en kamp, nu större än någonsin. Jag kämpar för min dotter men jag räcker inte till. Jag kravlar längs golvet när jag borde studsa bland molnen..
Jag är slut, kan inte minnas när jag sist fick en stund för mig själv.

Känner ingen glädje inför kommande jul, vill bara att tiden skall gå fort förbi så operationen är överstökad å klar.

Nu är det sen kväll och kropp & själ skriker efter sömn.
God natt mina trogna vänner, imorgon är en ny dag.

/M

3 kommentarer:

  1. Jag hoppas så att den nya dagen och lite sömn gör att du mår en smula bättre idag. Kan ju bara föreställa mig hur jobbigt du har det men jag önskar och försöker sända dig både styrka och ork att le lite någon gång. Stor kram!! /Anu

    SvaraRadera
  2. Mina ögon tåras när jag läser vad du skrivit från hjärtat. Jag hoppas att du fått sova gott och kan finna lite ny energi. Varje kväll vid middagen, får alla säga en sak som har varit det roligaste och en sak som varit det tråkigaste. Nu när barnen börjat bli större kan det dels reda upp problem, men även få en att skratta. Som när någon uttryckte att det tråkigaste varit att vänta på kvällen hela dagen, när nappen skulle få användas igen. Hoppas att du ikväll kan tänka tillbaka på ngn händelse som får dig att le igen. Kram Pernilla (Spyken)

    SvaraRadera
  3. Det var längesen jag tittade in här.. VA ledsen jag blir. Massa styrkekramar till dig! Du är en fantastiskt mamma och person! Ger dig min energi! Kram/Emelie

    SvaraRadera