Hur berättar man en hemlighet...

...tror att vi just har gjort det!

måndag 7 november 2011

Vi fick ett mail...

Det här mailet kom från en vän...


De som ni känner som var på bedömning (petö) med sina tvillingar – skulle jag kunna få namn och telefonnummer till dem?
Det finns något som heter craniosacral terapi som ökar cirkulationen i hjärnan – och som därmed hjälper till städa bort efter en hjärnblödning. Jag jobbar med det men enligt svensk lag får jag inte som yrkesverksam behandla barn under 8 år. Men som anhörig till ett barn som också har neurologiska problem kan jag visa dem hur det fungerar.

Ha det bra


Jag blir så glad över människors engagemang! I den sits vi befinner oss med Signe så greppar man efter alla halmstrån, då menar jag inte att vi kommer att prova allt möjligt hokus pokus på henne men det är min skyldighet att kolla upp och undersöka ALLA VÄGAR! 
Så ja, jag vill absolut ha kontakt med damen som skrivit mailet för att höra vad hon har att säga!

/M

4 kommentarer:

  1. Så intressant! Har aldrig hört om det. Berätta mer när du vet - är mycket nyfiken!
    Kramar!
    Anu

    SvaraRadera
  2. Klart att man måste gripa efter alla strån som finns så länge man inte riskerar att göra saker o ting värre! =)

    SvaraRadera
  3. Craniosacral terapi.. det har vi ju jobbat med ihop. Stimulera sacrum för att få effekt mellan atlas å craniet..
    Vi har ju jobbat på häst med det men lite kan du ju =)
    Puss

    SvaraRadera
  4. hei, jag läste nyss detta inlägget och vill gärna få kontakt med dig. kan du sända mig en mail på: malin_5@yahoo.com hälsningar,malin

    SvaraRadera