Hur berättar man en hemlighet...

...tror att vi just har gjort det!

tisdag 31 maj 2011

Inget är normalt längre.... :(

Igår ringde telefonen, det var den underbar Dr Yash. Tyvärr hade hon lite tråkiga nyheter. Vår SM hade kommit in igår eftermiddag för att hon tyckte att hon läckte vätska.. En koll gjordes och de såg att hon var öppen och hinnorna buktade ut. Hon skjutsades omedelbart till sjukhuset där hon blev inskriven. De har lyckats stoppa upp förloppet och alla mår tillsvidare bra. Bebisarna behandlas med cortison för att förbereda lungorna för att komma igång att andas och vår SM behandlas med antibiotika och kramplösande (för att hon inte skall få verkar).
Idag har mitt liv verit helt upp och nervänt! Jag har fokuserat på att få in visumansökningarna, men misslyckades pga långa köer i stockholm pga olycka längs vägen.
Dessutom har vi en aktivitet ikväll vilket gör att jag inte hinner få in det postvägen heller idag. SUCK!

Idag är vi i v 28+4, varje dag är värdefull just nu känns det som!
Fokus ligger på att förbereda och sätta de sista detaljerna inför resan. Vi måste vara beredda på att åka fort, det kan röra sig om en vecka, två veckor.. Kanske mer om vi har tur!

Så mina älskade vänner, om ni tycker att jag beteer mig lite irrationellt närmsta perioden så får ni ha förståelse!

Håll tummarna för att twinsen inte vill ut i luften än på ett tag!

/M

1 kommentar:

  1. GUD!! Ja e såååååå glad för eran skull, jag kan inte tänka mig bättre föräldrar än ni två!! Allt som ni gått igenom under alla år så förtjänar ni all lycka!! <3 Ja fäller nästan en tår i ögat och jag tänker på er alla 4!!! va många ni blev på en gång!! Hihi. Hoppas båda flickorna snart blir helt bra och att en bild dycker upp så småningom!! puss och kram Milla

    SvaraRadera