Hur berättar man en hemlighet...

...tror att vi just har gjort det!

torsdag 24 juli 2014

Hon mår bra...

Signe mår bra. Hon har ont i nacken och ömmar över såren i huvudet, men bortsett från det så upplever jag att hon mår allt bättre för varje vaken stund.
Framåt eftermiddagen har jag till och med fått se hennes ljuvliga leende flera gånger. Vi försökte oss ut på en promenad men då blev hon lite illamående så vi sökte oss snabbt in i det mer svala sjukhus rummet istället. 
Läkaren är fortsatt nöjd och om hon fortsätter må bra så åker vi hem imorgon!

Återigen vill jag säga hur rörd jag blir av allas engagemang. Det trillar in kommentarer på bloggen, fb och på telefon. Även om jag inte hunnit svara er alla så ska ni veta att jag läser era kommentarer och känner tacksamhet över att det finns så många fina vänner i min värld.

De jobbigaste är över och nu hoppas jag att Signe snabbt piggar på sig så hon kan få ut och bada i Mälaren som hon tycker är så himla kul!! 

/M

2 kommentarer: