Hur berättar man en hemlighet...

...tror att vi just har gjort det!

söndag 29 juni 2014

Tid..

Vi har fått en tid, ett datum att längta till och att fasa inför.
Den 24:e Juli är det operationsdags. Vi skrivs in den 23:e.

Räknar dagarna tills dess samtidigt som jag undrar om vi är rätt ute..
Kräkningarna kommer och går, oftast helt utan anledning. Idag var de lunchen som inte fick stanna kvar i magen.. Efter det har hon varit pigg å glad. Jag förstår inte vad som händer med henne, men jag hoppas av hela mitt hjärta och lite till att det ger med sig efter operationen.

KRAM!! 

2 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna för att operationen gör Signe bättre, så att både hon och ni får en bättre vardag. Kram Pernilla (Spyken).

    SvaraRadera
  2. Tänker på Er och förstår din vånda... Men jag håller tummar och tår att det kommer bli bättre efter operation. Kram från Annelie

    SvaraRadera