Hur berättar man en hemlighet...

...tror att vi just har gjort det!

onsdag 12 mars 2014

Friskare..

Senvinterns förkylningar hade oss i ett hårt grepp men långsamt så har vi börjat frigöra oss från dem..
Flickorna har varit på dagis och vi har kunnat jobba. Äntligen har jag börjat med "mina uppgifter" på jobbet, något som fått skjutas på länge nu.. Tror jag skulle kunna jobba dygnet runt i en vecka och ändå inte vara i fatt! Men men, som vanligt får man släcka de eldar som brinner häftigast!

Nu har vi kommit igång med assistansen. Vi har en fantastisk tjej som kommer varannan helg. Även om det känns konstigt att någon annan ska mata vårt hjärta så känns det också så skönt. Det var längesedan jag kände mig så utvilad som efter förra helgen, å då höll vi ändå rätt högt tempo hela dagarna! Vi har fortfarande en tjänst ledig så vet du någon som vill arbeta varannan helg och måndagar så...

Vi har äntligen tagit oss iväg och fixat glasögon till Hilda. Dock har de inte kommit ännu. Men jisses så söt hon blir! När vi provade dem så ville hon jättegärna ha dem på sig så jag hoppas att det blir så även framöver! :)

Mina föräldrar var upp några dagar i förra veckan och såg till att jag fick möjlighet att åka med mina goa vänner till Stockholm och se musikalen FlashDance! Oh, så härligt att komma utanför gården! ;)
Tack mina vänner för att ni drar med mig på äventyr! I need it!!

Snart dags för kvällsmat och sen är det snart dags att sova. Dagarna springer iväg fortare än fort! Härligt nu när våren är i antågande och vi har den mest fantastiska årstiden framför oss! Me like!
Djurparken öppnar den 1:a Maj, men vi har MASSOR kvar att göra! Roligt, intensivt, nervöst men underbart!

Kram till er alla!

/M














1 kommentar:

  1. Ni är sååå fina och jag är väldigt glad att höra att det går mot bättre tider! Älskar våren! Kram!

    SvaraRadera