Hur berättar man en hemlighet...

...tror att vi just har gjort det!

lördag 31 december 2011

Gott nytt år!

Älskade vänner, familj, läsare!!

2011 har varit det bästa året i mitt liv, men också det absolut tyngsta året. 2012 kan bara bli bättre!!!

Vill med detta inlägg önska er alla ett Gott Nytt År! <3 <3 <3


Det är min förhoppning att jag kan komma att uppdatera denna bloggen med jämna mellanrum framöver, så att ni alla kan följa flickornas framfart i vår lilla värld! Jag inser redan nu att bloggen dock håller på att byta skepnad från att handla om vårt val att bli föräldrar till att handla om våra små mirakelflickor! Av "naturliga" anledningar kommer mycket att kretsa kring Signe, hennes skada och sjukdom och hennes framsteg.

Kramar till er alla där ute! Med hopp om ett underbart 2012!!

/M

4 kommentarer:

  1. Gott nytt år bästa Mia! Fortsätt skriv, ni känns mycket närmare oss då! =) Vi följer minsta uppdatering o vill inget hellre än att ta del av er vardag!
    2012 kommer att bli ett magiskt år! Det känner jag på mig!
    Kram! <3

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt år från underbara Mumbai!Tänker på er och kommer härmed också med många varma hälsningar från våra gemensamma vänner här. Må det nya året bli helt fantastiskt för hela familjen. Jag hoppas att alla tunga dagar nu ligger bakom er och ni kan se fram emot endast glädje med dessa små underverk!

    SvaraRadera
  3. God fortsättning önskar jag er alla, hoppas framstegen blir många och att bakslagen uteblir helt detta året :-) Kram Pernillas (spyken)

    SvaraRadera
  4. Vi i Råby Kungsåra önskar er alla, Maria, Henrik, Signe och Hilda, ett härligt gott nytt 2012 med många roliga, glada upplevelser tillsammans i familjen!
    Njut av ledigheten i familjens närhet !
    Kram från Eva och Lasse med kottar

    SvaraRadera