Hur berättar man en hemlighet...

...tror att vi just har gjort det!

måndag 8 oktober 2012

Dagens ord!

Vi pratar om dig som "den fantastiska mamman".... De orden fick jag höra av Signes gulliga sjukgymnast under dagens hembesök! Oj, vad det värmde!! Har smålett åt det hela dagen idag! Tänk vad några snälla ord kan värma och lyfta en människa!

Jag ger mitt liv åt mina barn, och jag ser det som min livsuppgift att ge Signe de bästa förutsättningarna som bara är möjligt för henne! Jag lever för mina barn! Kärleken är obeskrivlig!

<3 <3 <3

Tack, alla ni på habiliteringen för att ni stöttar Signe på ett fantastiskt sätt!

Tack också till expediten på Ryns skor i Västerås (Erikslund) för att jag fick reklamera skorna utan problem trots att jag inte hade kvar kvittot!

/M

2 kommentarer:

  1. Sjukgymnasten har helt rätt! Jag tänker likadant :) Du är fantastisk!
    Stor kram
    / A (Nipi)

    SvaraRadera
  2. Det låter som sanningsenliga ord, när jag läser om hur du kämpar på, tänker jag oxå att du är helt otrolig. Hoppas du fick en bra dag. Kram Pernilla (spyken)

    SvaraRadera