Hur berättar man en hemlighet...

...tror att vi just har gjort det!

måndag 29 oktober 2012

Phu!

Tack gode gud, Signe mår äntligen bättre.

Imorse vände det.. Efter att ha sovit sig igenom flera dygn (känns det som) så var det en ganska pigg fröken som slog upp ögonen i morse. Hon har ätit med stor (i Signes mått mätt) aptit under dagen och hon börjar återfå sina rosor på kinderna! Samtal med hennes neurolog idag fick utfallet att vi ska avvakta ytterligare någon dag för att se att det verkligen vänder, innan vi drar igång en utredning för att kolla om shunten inte är rätt inställd alt inte fungerar som den ska.

Så mina goa vänner! Tack för era tankar och snart är jag på banan igen! :)


Fick föresten höra att min blogg visas upp i den teaterföreställning som cirkulerar genom sverige just nu; made in India! En föreställning om just barnlängtan och surrogatbiten... Blir lite förvånad att ingen har hört av sig och frågat om jag tycker det är okej att de använder sig av min blogg... Men det är väl så "illa" att man inte "äger" det man själv skapar på internet idag.... :(
Troligtvis inget lagbrott men tycker iaf det är dåligt att de inte har hört av sig!

På återseende gott folk!

/M

2 kommentarer:

  1. Oj! Med mig har de varit i långa diskussioner angående att få låna/översätta citat. Har helt styrt vad de får och inte får använda. Kontakta mig gärna om du vill ha emailadressen till Anne som jag varit i kontakt med. Det kanske inte är så, att det är ert blogg?
    /Anu

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna att det verkligen vänt med Signe och att ni får tillbaka en lite lugnare vardag :-) Kram Pernilla (Spyken)

    SvaraRadera