Hur berättar man en hemlighet...

...tror att vi just har gjort det!

onsdag 30 maj 2012

Signe på sjukhus..

Sitter nu i väntrummet utanför uppvaket på Astrid Lindgrens Barnsjukhus. Signe har sövts idag och ligger just nu i Magnetkameran för å röntga huvudet. Lilla Signe...
Hon sov gott i morse, jag kunde ta henne från sängen till bilen utan att hon vaknade och hon sov hela vägen hit. Tyvärr blev hon jätte jätteledsen när de försökte få i en infart i henne, tack å lov fick man i en på 4:e försöket.
Pga remisstrul så kunde man inte fixa hennes ljumsbråck under samma narkos, vilket innebär att vi skall hit igen för op om ett par veckor. Nu håller vi tummarna för att dem snart ringer och säger att jag får komma in till min ängel.

Om två dagar fyller flickorna ett år! Det känns så märkligt!! Jag kan knappt ta in allt som hänt under det sista året, fantastiskt och jobbig på samma gång!

Hilda fortsätter framåt i sin utveckling. Signe går framåt hon oxå men det tar sin tid.

<3

/M

3 kommentarer:

  1. <3 <3 <3 stora kramar till er alla!! /A

    SvaraRadera
  2. Hoppas att Signe mår bra efter narkosen och ni får komma hem snart igen. Grattis i förskott till flickorna. Kram Pernilla(spyken)

    SvaraRadera
  3. Blev tipsad om din blogg av en gemensam bekant o fastnade här fullkomligt. Har just tillbringat min söndagmorgon med att läsa från ditt första inlägg :). Vilka kämpar ni e, hela familjen. Jag ser fram emot att fortsätta följa er vardag. Stort grattis på födelsedagen till din töser o styrka till er föräldrar!

    SvaraRadera